Pogosto zastavljena vprašanja glede dostavnega časa

 

Q: Koliko časa bom čakal na paket?

A: V kolikor so artikli na zalogi, je dostavni rok po Sloveniji en teden oziroma 5 delovnih dni. Dostava na Hrvaško traja 1-2 dni dlje, drugje po EU pa maksimalno do 5 dni dlje.

 

Q: Kaj pa če kakšnega artikla nimate na zalogi?

A:

  • Če manjkajoči artikel pričakujemo v roku parih dni, Vas bomo na e-mail obvestili, da zna paket zamujati kakšen dan oziroma Vam bomo sporočili predviden rok dobave.
  • Če vemo, da manjkajočega artikla ne bomo dobili v roku parih dni, Vam bomo preostale artikle poslali čim prej, manjkajočega pa naknadno, takoj ko bo zopet na zalogi. Običajno manjkajoči artikel pošljemo z zamikom do 10 dni, razen v primeru čebulčka in ostalih artiklov, za katere pobiramo prednaročila.

 

Q: Od katerega dne se šteje rok dostave? Igra način plačila vlogo?

A: V primeru plačila po povzetju ali preko sistema Paypal, se rok dostave šteje od dneva, ko oddate naročilo. V primeru plačila po predračunu, se rok dostave šteje en dan po prejemu plačila. Od banke namreč dobimo izpis plačil v večernih urah, kar pomeni, da vsa naročila, za katera plačila prejmemo tisti dan, obdelamo naslednji dan. Zaradi slabih izkušenj (ponarejena potrdila) žal ne upoštevamo več potrdil o plačilu. 

 

Q: Kako hitro torej lahko pričakujem paket glede na način plačila?

A: Vsaj 80% paketov prispe k prejemniku glede na spodnjo razpredelnico*:

Dan naročila/plačila (do 15. ure) povzetje/Paypal: predračun:
Ponedeljek** Torek/sreda Sreda/četrtek
Torek Sreda/četrtek Četrtek/petek
Sreda Četrtek/petek Petek/ponedeljek
Četrtek Petek/ponedeljek Ponedeljek/Torek
Petek** Ponedeljek/Torek Torek/Sreda
Sobota** Torek/Sreda Sreda/četrtek
Nedelja** Torek/Sreda Sreda/četrtek

*velja, če so artikli na zalogi.

**v poletnem času (jul/avg) delamo po skrajšanem urniku, tako da ob ponedeljkih NE pripravljamo in odpošiljamo paketov. V primeru naročila čez vikend (pet-ned) in v ponedeljek se tako dobavni rok običajno podaljša za en dan.

 

Q: Bom prišel kaj prej na vrsto, če pokličem in oddam naročilo po telefonu?

A: Naše delo je sezonsko, kar pomeni, da smo v spomladanskem času vsi zelo zaposleni. Zaradi tega si radi optimiziramo delo, saj želimo, da bi čim več paketov doseglo naročnike v čim krajšem času.

 

Naročila načeloma obdelujemo po takšnem vrstnem redu, kot pridejo do osebe, ki jih obdeluje. Vendar pa je sistem obdelave naročil iz spletne trgovine tako avtomatiziran, da pridejo prva na obdelavo in pakiranje. Naročila, sprejeta preko telefona, e-maila in drugače, moramo najprej ročno vnesti, šele nato jih lahko obdelamo.

 

Vsekakor pa ne boste nič prej na vrsti, če nas boste klicali po tem, ko boste naročilo že oddali. Ves čas, ki ga zaposlena porabi za odgovarjanje na telefonske klice je čas, ki ga izgubi za pripravo paketov. Kar pomeni, da več, kot je klicateljev, manj je možnosti, da bodo vsi paketi obdelani še tisti dan.

AMARANT kooperativa d.o.o., Golišče 3 1281 Kresnice T: 01/563 92 36, E: narocila@amarant.si