Pogosto zastavljena vprašanja o uporabi promo kode

 

Q: Kje lahko dobim promo kodo?

A: Kode za popuste, darila itd. objavljamo ob akcijah na Facebook strani, v e-mailih, na letakih... Tekoče promo kode lahko najdete tudi na koncu člankov v rubriki "nasveti".

 

Q: Kako uporabim promo kodo?

A: Kodo vpišete v okence ob zaključku naročila brez narekovajev. Po vpisu kliknete gumb "uporabi kodo".

 

 

Q: Kako vem ali je koda "prijela"?

A: Po kliku na gumb "uporabi kodo" se pri seštevku naročila izpiše katera koda je bila uporabljena.

 

V kolikor uporabljate kodo za popust, se znesek primerno zmanjša.

V kolikor uporabljate kodo za brezplačno poštnino, je znesek dostave 0,00€.

V kolikor uporabljate kodo za darilo, se pod končnim zneskom za plačilo izpiše darilo, ki ga prejmete.

 

V kolikor se nič od zgornjega ni zgodilo, niste potrdili kode in je ne bomo mogli upoštevati pri obdelavi naročila, saj je sistem ni zaznal.  

 

Q: Kaj pa, če sem kliknil "uporabi kodo" in je sistem vseeno ni zaznal?

A: Mogoče ste uporabili kodo, ki ni pravilna, ali pa je že potekla. V tem primeru Vas sistem v novem pojavnem oknu obvesti o tem, da koda ni pravilna. Tam, kjer ste dobili kodo preverite, do kdaj je veljavna in pa, če se niste slučajno zatipkali. Prav tako kodo vpišite brez narekovajev.

AMARANT kooperativa d.o.o., Golišče 3 1281 Kresnice T: 01/563 92 36, E: narocila@amarant.si