Pogosto zastavljena vprašanja glede dostavnega časa

 

Q: Koliko časa bom čakal na paket?

A: V kolikor so artikli na zalogi, je dostavni rok po Sloveniji 7 delovnih dni, razen v primeru prednostne dostave, tam je dostavni rok 2 dneva. Dostava na Hrvaško traja 1-2 dni dlje, drugje po EU pa maksimalno do 5 dni dlje.

 

Q: Kaj pa če kakšnega artikla nimate na zalogi?

A:

  • Če manjkajoči artikel pričakujemo v roku parih dni, Vas bomo na e-mail obvestili, da zna paket zamujati kakšen dan oziroma Vam bomo sporočili predviden rok dobave.
  • Če vemo, da manjkajočega artikla ne bomo dobili v roku parih dni, Vam bomo preostale artikle poslali čim prej, manjkajočega pa naknadno, takoj ko bo zopet na zalogi. Običajno manjkajoči artikel pošljemo z zamikom do 10 dni, razen v primeru čebulčka in ostalih artiklov, za katere pobiramo prednaročila.

 

V kolikor izberete prednostno dostavo, Vas bomo o manjkajočem artiklu obvestili, Vi pa si boste lahko izbrali:

- manjkajoči artikel izbrišemo iz naročila

- pošljemo drug artikel v zameno za manjkajočega

- manjkajoči artikel pošljemo naknadno

 

Q: Od katerega dne se šteje rok dostave? Igra način plačila vlogo?

A: V primeru plačila po povzetju ali preko sistema Paypal, se rok dostave šteje od dneva, ko oddate naročilo. V primeru plačila po predračunu, se rok dostave šteje od prejema plačila na naš TRR (čas transakcije je odvisen od banke do banke). Zaradi slabih izkušenj (ponarejena potrdila) žal ne upoštevamo več potrdil o plačilu. 

 

Q: Bom prišel kaj prej na vrsto, če pokličem in oddam naročilo po telefonu?

A: Naše delo je sezonsko, kar pomeni, da smo v spomladanskem času vsi zelo zaposleni. Zaradi tega si radi optimiziramo delo, saj želimo, da bi čim več paketov doseglo naročnike v čim krajšem času.

 

Če želite prejeti svoj paket čim prej, izberite opcijo "Prednostne dostave", ki Vam zagotavlja dostavo v roku 2 delovnih dni.

Če Vam naročila s prednostno dostavo ne bomo dostavili v roku 2 delovnih dni, Vam bomo za vsak dan zamude priznali 1€ popusta.

 

Naročila z neprednostno dostavo obdelujemo po takšnem vrstnem redu, kot pridejo do osebe, ki jih obdeluje. Vendar pa je sistem obdelave naročil iz spletne trgovine tako avtomatiziran, da pridejo prva na obdelavo in pakiranje. Naročila, sprejeta preko telefona, e-maila in drugače, moramo najprej ročno vnesti, šele nato jih lahko obdelamo, zato pridejo na vrsto ZA naročili, prejetimi preko e-trgovine.

 

Vsekakor pa ne boste nič prej na vrsti, če nas boste klicali po tem, ko boste naročilo že oddali. Ves čas, ki ga zaposlena porabi za odgovarjanje na telefonske klice je čas, ki ga izgubi za pripravo paketov. Kar pomeni, da več, kot je klicateljev, manj je možnosti, da bodo vsi paketi obdelani še tisti dan.

AMARANT kooperativa d.o.o., Golišče 3 1281 Kresnice T: 01/563 92 36, E: narocila@amarant.si
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih