Pogosto zastavljena vprašanja o uporabi promo kode

 

Q: Kje lahko dobim promo kodo?

A: Kode za popuste, darila itd. objavljamo ob akcijah na Facebook strani, v e-mailih, na letakih... Tekoče promo kode lahko najdete tudi na koncu člankov v rubriki "nasveti".

 

Q: Kako uporabim promo kodo?

A: Kodo vpišete v okence ob zaključku naročila brez narekovajev. Po vpisu kliknete gumb "uporabi kodo".

 

 

Q: Kako vem ali je koda "prijela"?

A: Po kliku na gumb "uporabi kodo" se pri seštevku naročila izpiše katera koda je bila uporabljena.

 

V kolikor uporabljate kodo za popust, se znesek primerno zmanjša.

V kolikor uporabljate kodo za brezplačno poštnino, je znesek dostave 0,00€.

V kolikor uporabljate kodo za darilo, se pod končnim zneskom za plačilo izpiše darilo, ki ga prejmete.

 

V kolikor se nič od zgornjega ni zgodilo, niste potrdili kode in je ne bomo mogli upoštevati pri obdelavi naročila, saj je sistem ni zaznal.  

 

Q: Kaj pa, če sem kliknil "uporabi kodo" in je sistem vseeno ni zaznal?

A: Mogoče ste uporabili kodo, ki ni pravilna, ali pa je že potekla. V tem primeru Vas sistem v novem pojavnem oknu obvesti o tem, da koda ni pravilna. Tam, kjer ste dobili kodo preverite, do kdaj je veljavna in pa, če se niste slučajno zatipkali. Prav tako kodo vpišite brez narekovajev.

AMARANT kooperativa d.o.o., Golišče 3 1281 Kresnice T: 01/563 92 36, E: narocila@amarant.si
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?