Pogosto zastavljena vprašanja glede naročanja v e-trgovini
Q: Kako izberem semena, ki jih želim naročiti?
A: Na podstrani "e-trgovina" izberete skupino izdelkov, ki Vas zanima in v njej poiščete izdelek, ki ga želite naročiti. Kliknete na izdelek in nato v naslednjem koraku izberete količino, ki jo želim naročiti in to tako, da kliknete simbol vozička. Enako ponovite z vsemi artikli.
Q: Kako zaključim nakup?
A: Ko izberete vse artikle, ki jih želite prejeti, na vrhu strani v desnem kotu poiščete košarico, kliknete nanjo in kliknete gumb "na blagajno". Tam lahko preverite izdelke, ki ste jih izbrali, preverite količino posameznih artiklov in ko ste zadovoljni z nakupom, kliknete "nadaljuj" in izberete še način dostave in plačila, ter vnesete svoje podatke. Če želite v košarico dodati še kakšen artikel, kliknete "nazaj v trgovino".
Q: Naročilo sem oddal/a. Kako vem, da ste moje naročilo prejeli?
A: V kratkem po oddaji naročila Vam bo sistem poslal e-mail s potrditvijo naročila. To pomeni, da smo naročilo prejeli, ne pomeni pa, da smo ga že pregledali in obdelali. Prav tako to ni predračun. Potrditev naročila lahko pregledate in preverite, če so podatki za dostavo, način plačila in izbrani artikli pravilni. Če niso, nam to lahko še pred obdelavo naročila sporočite.
Q: Želim račun na davčno številko/ID za DDV (t.i. original račun). Kako naj naročim?
A: Preden vnesete podatke za dostavo in račun kliknete na gumb "Podatki - pravne osebe" - obkrožen na spodnji sliki. Odprl se bo obrazec, kjer bo sistem zahteval Vašo davčno številko in pa informacijo, če ste zavezanec ali ne.
POMEMBNO: NE vpisujte davčne številke v opombe! V kolikor boste oddali naročilo kot fizična oseba, bo sistem generiral račun brez navedene davčne številke in ga davčno potrdil - po potrjevanju ne moremo spreminjati računa! Kar pomeni, da če želimo izdati original račun, moramo naročilo ročno prenesti v račun, česar NE bomo počeli, predvsem pa ne sredi sezone, ko imamo veliko naročil, ki jih skušamo obdelati v čim krajšem času. Hvala za razumevanje.