Pogosto zastavljena vprašanja glede načina dostave 

 

Q: Na kakšen način lahko prevzamem naročene izdelke?

A: Izdelke lahko pošljemo preko kurirske službe GLS, ali pa jih prevzamete sami. Prevzamete jih lahko v našem skladišču v Jevnici, na naših prodajnih mestih ali na prireditvah, ki jih bomo obiskali. Način prevzema označite ob oddaji naročila. Možnosti prevzemov bomo dopolnjevali sproti, ko bo v bližnji prihodnosti kakšna prireditev ali prodaja, kjer bomo prisotni.

 

Q: V kolikšnem času lahko pričakujem dostavo paketa?

A: V primeru, da so vsi artikli na zalogi, boste paket prejeli v roku enega tedna oz. 5 delovnih dni, vsekakor pa se bomo potrudili, da bo to čim prej (večina paketov je obdelanih in oddanih v roku 1-2 dni). Če katerih artiklov ni na zalogi, Vas bomo o tem obvestili, ali pa Vam bomo manjkajoči artikel poslali naknadno (odvisno od velikosti naročila in pa manjkajočega artikla). 

 

Q: Izdelke potrebujem takoj in ne morem čakati do en teden na dostavo. Kaj naj naredim?

A: V tem primeru imate več možnosti:

  1. artikle lahko še isti dan prevzamete v naši trgovini v Trzinu (med delovnim časom) ali v našem prodajnem skladišču (vendar se pred tem pozanimajte, če je kdo tam, včasih smo namreč vsi na terenu).
  2. v zavihku "prodajna mesta" izberite "trgovine" in tam poiščite Vam najbližje trgovine, ki prodajajo naše seme, ter želene artikle kupite tam.
  3. preverite prodajna mesta in dogodke, na katerih smo prisotni in nas obiščite tam (npr. v soboto na eko tržnici v Ljubljani).

 

Q: Vsi našteti načini prevzema mi ne ustrezajo, paket želim prevzeti doma. Kako daleč imate do najbližje pošte?

A: Predaleč. Kurir prevzame pakete enkrat na dan. Če jih je tisti dan že prevzel, bodo vsi naslednji oddani naslednji dan. Preko Pošte Slovenije ne pošiljamo paketov.

 

Q: Bo pomagalo, če vas pokličem in vam še ustno povem, da rabim paket čim prej?

A: Nasprotno. Med sezono, ko je čas sajenja in imamo največ naročil, večina strank želi paket čim prej, zato ne moremo nobenega naročila obdelovati prednostno. Več, kot jih pokliče iz tega razloga, ali pa zato, ker v roku dveh dni od oddaje naročila še niso dobili paketa, manj časa imamo, da pakete pripravimo in odpošljemo. 

 

Q: Imam težave z dostavo preko kurirske službe GLS. Se lahko kako te težave reši?

A: Seveda, tudi glede dostave sprejemamo morebitne pritožbe in reklamacije, ki jih posredujemo kurirski službi GLS. 

Reklamacijo lahko posredujete direktno kurirski službi GLS preko reklamacijskih obrazcev, ki jih najdete na tej strani (klik). Lahko pa reklamacijo pošljete na naš e-mail naslov, mi pa jo bomo posredovali na centralo GLS. Reklamacija naj vsebuje št. paketa in Vaše kontaktne podatke.

 

AMARANT kooperativa d.o.o., Golišče 3 1281 Kresnice T: 01/563 92 36, E: narocila@amarant.si
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?